Rabu, 9 Oktober 2013

Fail bertingkat-tingkat

Semalam dengan semangat yang bekoba-koba ingin menyiapkan fail yang telah lama teperap. Fail tersebut hendaklah disiapkan sebaik mungking dan sekemas yang boleh.

Bermula lah seawal jam 9 pagi ku memulakannya. Sambil menyelak-yelak helaian kertas ku menyusun atur dengan penuh teliti, mudah- mudahan tidak ada yang silap.

Dalam masa yang sama bermacam-macam tugasan yang lain ku terima tetapi ku ingin menyiapkan tugasan pertama ku dahulu. Sedikit demi sedikit tugasan tersebut dapat diselesaikan.

Alhamdulillah dengan ketekunan dan niat baik ku akhirnya selesailah tugasan tersebut dengan jayanya. Oleh yang demikian janganlah menangguh-nangguhkan keja jika tidak mahuenjadi bebanan.

1 ulasan:

  1. Artikel yang sangat bermanfaat. Saya percaya ramai ibu yang nak amalkan tips ni tapi tak ada masa! Jom, pergi ke website pasal pengurusan masa ibu bekerja yg super sibuk dan nak jadi supermommy. Alhamdulillah, dah beribu-ribu ibu bekerja yang transform dan boleh amalkan parenting dan didik anak2 setiap hari. www.efficient2me.com

    BalasPadam